آهنگ پیشواز آلبوم خوشبختی از حمید عسکری آهنگ پیشواز آلبوم خوشبختی از حمید عسکری
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : یک شنبه 18 اسفند 1392
نــویـــسنده : محمد محمدیان

خداحافظ عشق من – ۳۳۱۶۹۹۰
هوای گریه – ۳۳۱۷۰۰۱
بزن بارون – ۳۳۱۷۰۰۲
خوشبختی – ۳۳۱۷۰۰۳
تقاص – ۳۳۱۷۰۰۴
آهنگی که دوست داشتی – ۳۳۱۷۰۰۵
روزگار – ۳۳۱۷۰۰۶
خیلی دوست دارم (بیکلام) –

۳۳۱۷۰۰۸

آوای انتظار آلبوم خوشبختی حمید عسکری

 

آوای انتظار آلبوم خوشبختی حمید عسکری برای همراه اول

آهنگ ها: خیلی دوست دارم ,عشق یه طرفه ,سوء ظن ,بگو دوسم داری ,روزگار,
آهنگی که دوست داشتی ,تقاص,خوشبختی ,بزن بارون , هوای گریه , خداحافظ عشق من

برای دیدن کدها به ادامه مطلب مراجعه کنید 

 

فعال سازی از طریق شماره گیری *۱۱۱*۲۲۲#
و یا ارسال کد آهنگ مورد نظر از طریق پیامک به شماره ۸۹۸۹
۵۳۸۶۴ خیلی دوست دارم بیکلام
۵۳۸۶۳ عشق یه طرفه
۵۳۸۶۲ سوء ظن
۵۳۸۶۱ بگو دوسم داری
۵۳۸۶۰ روزگار
۵۳۸۵۹ آهنگی که دوست داشتی
۵۳۸۵۸ تقاص
۵۳۸۵۷ خوشبختی
۵۳۸۵۶ بزن بارون
۵۳۸۵۵ هوای گریه
۵۳۸۵۴ خداحافظ عشق من
۵۳۸۵۳ خیلی دوست دارم



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 0
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 0
|
مجموع امتـــــیاز : 0
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣کـــــد پیـــــشوازایرانسل , کـــــد پیـــــشوازحمـــیدعسگرﮮ , آواﮮ انتظار همراه اول , آواﮮ انتظار حمـــیدعسگرﮮ , ,
بــــــرچـــسـبــــ‌ : آوای انتظار آلبوم خوشبختی حمید عسکری برای همراه اول آهنگ ها: خیلی دوست دارم , عشق یه طرفه , سوء ظن , بگو دوسم داری , روزگار , آهنگی که دوست داشتی , تقاص , خوشبختی , بزن بارون , هوای گریه , خداحافظ عشق من ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ